Dag 55, Candidasa

27 augustus 2014 - Candidasa, Indonesië

De laatste dagen op Bali hebben we heerlijk genoten van het luieren na zes weken best intensief reizen. De dagen zijn er snel van gegaan, en de blogs zijn helaas ook wat korter!

Vandaag zouden we naar het hotel gaan waar we oorspronkelijk zouden verblijven, D'Tunjung, wat een soort bloem is. Voor deze overstap gingen we eerst weer lekker zonnen en zwemmen. Daarna spullen inpakken en gaan! We kregen een luxere kamer dan we hadden geboekt als 'excuses' voor de overstap naar een al luxer hotel, maar we vermoeden dat het probleem in de badkamer stiekem nog niet was opgelost, al zei de hotelmedewerkster van wel.
Onze nieuwe kamer had een bijzondere feature: stapten we via de badkamerdeur de kamer uit, dan was dat ook echt úit: de badkamer had anders gezegd maar drie muren! In plaats van de vierde muur hadden we een klein tuintje met hoge muurtjes, zodat we niet gezien maar natuurlijk wel gehoord konden worden.

Hier bij D'Tunjung konden we bijna aan zee liggen, omdat het terras tot aan de golven strekte. Het zwembad konden we tot Mathijs' teleurstelling niet in, dat was te vies en zou leeggehaald en verschoond worden.
Een aangenamere verrassing kregen we toen Mathijs bij de receptie te horen kreeg dat we, omdat we noodgedwongen in een heerlijk, veel luxer hotel moesten verblijven, 's Avonds gratis zouden mogen dineren in het restaurant aan zee! Dat was wat ons betreft niet nodig, maar het zou natuurlijk vréééselijk onbeleefd zijn om dat aanbod af te slaan. Dus aten we die avond voor een habbekrats (alleen het drinken viel tot onze kosten) een heerlijke Indonesische maaltijd.

Liefs, Mathijs en Priscilla

1. Miranda &Mike:
    27 augustus 2014
    Hoi lieverds nog even genieten. Jullie vertrekken vanavond. Weer na huis na 2maanden bakpacke. Een hele goeie reis en een veilig thuis komst. M&M
  2. Mariette:
    27 augustus 2014
    Een hele goede vlucht. We zien jullie morgen op Schiphol :)

Liefs

Mariette
  3. Marina:
    Hoi lieverds
    Wat hebben jullie mooie ervaringen meegemaakt en zo mooi geschreven erg genoten van jullie verhalen.
    Blij dat ik jullie morgen kan knuffelen.
    Goede reis
    Dikke knuffel mama xxxxxx
  4. Jan Willem:
    Hallo lieve Pipi en Mathijs,
    Nog even en dat zit het mooie avontuur er op! Als ik alle avonturen zo lees hebben jullie een topvakantie gehad. En er volop van genoten. Behalve veel (lekker) eten en drinken hebben jullie veel gedaan. Volgens mij is het gehele wensenlijstje wel uitgevoerd. De bucketlist kan afgestreept worden. Straks weer terug naar huis. Het is weer tijd jullie in mijn armen te sluiten, het heeft 'lang genoeg geduurd'.

liefs.
  5. Marion:
    27 augustus 2014
    Goede reis en tot heel snel
    Kus Mar.