Dag 52, Lovina

26 augustus 2014 - Lovina, Indonesië

Onze laatste dag in Lovina hebben we in stijl doorgebracht met zonnen en zwemmen. De eerste helft van de dag is daarmee wel zo'n beetje beschreven, op een grappig incident in de middag na.
Na de lunch zochten we de koelte op van onze kamer, waar we lekker in bed gingen zitten en gebruik maakten van de WiFiverbinding. We hadden plots door dat er aan de deur werd gerommeld. We riepen nog "hello!", maar dat hoorden de schoonmakers niet want de deur ging open en twee babbelende mannen wilden al binnen stappen, toen ze ons opeens zagen zitten. Ze wisten niet hoe snel ze de deur weer dicht moesten gooien, terwijl wij niet meer bijkwamen door de geschrokken gezichten in de deuropening. We hoorden ze overleggen, waarna de deur voorzichtig weer openging en ze duizend sorry's naar binnen riepen.

In de avond wilden we wel ergens anders eten dan in het (dure) restaurant van het hotel. De flyer van de free pick-up van de pizzatent hadden we nog op zak. Via de receptie belden we om te vragen of ze ons konden oppikken, wat geen probleem was. Er kwam een soort golfkarretje aangereden met een stel jonge kerels, dat ons in vijf minuten bij Kantin21 bracht, waar we te voet bijna een halfuur over zouden hebben gedaan.
We werden vriendelijk ontvangen en aten twee heerlijke pizza's. Daarna dronken we nog wat na en praatten Joe, die zevenentwintig was en wiens grootste en enige droom het vinden van een meisje was.
Na onze heerlijke pizza en drankjes stonden al twee jongens klaar die ons graag op hun scooters even terugbrachten. Zo werd dit avondje uit eten nog eenvoudig gemaakt!

Liefs Mathijs en Priscilla